Saturday, April 9, 2011

ASSALAMUALAIKUM,nk cer skit nihh...tadi,ade ROAD RUN...wooo,dahsyat..buat kali pertama aku lari dgn org yg same.AKU,JIHA N IR.aku nk mintak naap kat IR sebab tdi aku nk trjatuh,pastu aku nk pegangla tgn IR,aku x dpt capai tangan dye,tapi aku tertarik No. kat baju dye..dgn menggelabah,cepat2 aku pin balik..SORRY,aq x sengaja.memang mase tuh kaki aq da krem sangt..klaka la,kdg2 mase lari tuh aku nk tergelakk..aku mule2 nk START je lari..pastu,joging je.Sampai kat skola je,rase nk pengsan.cepat2 zarith suruh minom air..due2 kaki krem,WOOOO..sush nk jalan..skali pandg macam SI CAPIK!                   
                                   
                                       
pastu,kteorg lepak bawh khemah..piknik skali kat situ..waktu penyampaian hadiah,kteowg lawan sorakk..pastuh kakak CINA kat depan kteorg memekak je..ALHAMDULILLAH,RUMAH SUKAN AKU BERJAYA!!yeyyyyyy!!mase balik,kol la mak saye,mak saye ckp SILA NAIK BAS,abg aku da pegi keje..WOOOOO!dhla kaki krem,nk bas dhla kne jln kaki jauh lak tuhh.sampai rumah,ape lagi,mandi ,solat,TIDOOOOOOOOOOOOOOO.

No comments:

Post a Comment